Enthousiaste baasjes gezocht!

Enthousiaste baasjes gezocht!

Berichtdoor floortje » 10 Jul 2013, 11:08

Hallo allemaal!

Mijn naam is Floortje Bökkerink en ik ben nieuw hier! Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik voor het nieuwe SBS6 televisieprogramma "Beestengeluk" werk, waarin verschillende dieren centraal staan. Hiervoor ben ik op zoek naar enthousiaste baasjes met allerlei soorten huisdieren, variërend van de "standaard" hond en kat tot de wandelende tak en vogelspin.

Een slak kan hier natuurlijk niet aan ontbreken, want dat is wel een heel bijzonder huisdier dat je niet vaak tegenkomt! Daarom ben ik op zoek naar enthousiaste baasjes die over hun dier(en) willen vertellen in het programma. Waarom is jouw huisdier zo bijzonder, waarom heb je voor dit huisdier gekozen, waarom ben je trots op hem/haar, etc. De eerste opnames zullen a.s. zondag (14 juli) al plaatsvinden. De opnames zijn 's middags en in Amersfoort. Als je mij een persoonlijk bericht stuurt of hieronder reageert, reageer ik z.s.m. en kan ik meer informatie geven! Indien je op 14 juli niet kan, schroom niet om te reageren; er komen nog meer draaidagen aan.

Met vriendelijke groet,
Floortje Bökkerink
floortje
Cepaea hortensis
Cepaea hortensis

Re: Enthousiaste baasjes gezocht!

Berichtdoor QueSeraSera » 11 Jul 2013, 12:45

Ik heb wel belangstelling en heb vanaf zondag 6 slakken (nu nog 4), echter kan ik de 14e niet komen.
Naast de slakken heb ik trouwens ook nog een prachtig kattenbeestje en een leuk (logeer)hondje, al weet ik niet of de kat zo geschikt is om mee te nemen.
gestopt met de slakkenhobby.
QueSeraSera
Globaal moderator
Globaal moderator

Terug naar Even voorstellen