Op dit moment 2 Oranje sulawesi's (Tylo. sp. Orange), 1 white spotted sulawesi (tylo. sp. White spotted) en een stuk of 8 jonge Porselein schelpslakjes (Septaria porcellana) van onze overleden porselein slakken (we hadden 4 volwassen, maar komt uit hele slechte kweek helaas..)

Dit waren mijn ouderdieren van de jonge oranje tylo's die ik nu heb (ik heb 2 jongen van nu 4 cm).

Dit zijn hun 2 jongen. We hadden 3 jongen, maar 1 er van is helaas overleden. Normaal horen ze een zwart huisje te hebben, ik vind het toch ook wel leuk met een licht huisje

Tylo. sp. White spotted. Meegenomen vorig jaar vanaf stage. Was gedumpt in een koud water bak, en zat er waarschijnlijk al een paar weken in (we hadden vakantie van school dus is mij ook niet opgevallen natuurlijk). Had een best gat in zijn huisje zitten door gebrek aan kalk. Dus die heeft een flink kuurtje gehad en het gat is weer mooi geheeld. Maar toch mag hij blijven, vind hem wel leuk bij m'n oranges.

Dit was 1 van onze porseleinslakken. Je ziet wel hoe dun ze waren....

Dit is 1 van hun 8 jongen. Enkele mm groot en gisteren overgezet naar de grote bak. tig keer gecontroleerd of er écht geen jongen meer in de kleine bak zitten, en het water zit er nog in mocht er toch nog 1 de kop op steken